marți, 1 mai 2012

Sonet orb!


Nesperat și ca artiști...
 Licurici electrici...
ieri în vis
Frământau cu spor din zori
Leucoplasc  de ochi ...din palidă lumină
Val vârtej de buimăcii au dat
Și-au spart cu pietre-a mea retină.
Miop în chior, fad văzător.
Ochii-mi morți, mă nasc în orb!
I-am adunat de pe pășuni
În serile de post și albe luni...
Când zâmbetele-mi  lanternau în sol
Minor........ ce-i drept!
Opereta greierului de foame chior.
I-am strâns la piept și s-au topit
Instant!
Nu știam că-n inimă mai e
Așa de mult puțin...
Fosfor.
Morții-mi ochi sau orbi-mi vii...în deznădejdi
Pictați........DEVIZ................
Nu văd!!!!...............................
Bețivele-mi angoase beau doar vin
Din struguri chiori de dulci dureri
Îndeajuns de rafinați...
S-apuci secundic să disperi
Eul cast ,de mai de ieri!
........................................
L-am transformat în nevirgin
Zeflemist de prost în bum de contrabas
Un meteorit de vid...........,
Un ghiont în stern și mi-a orbit  sufletul pe loc
Aștept.................,
În derivații, culoarea verde.
Măcar a spune ....Vreau un rost!
Așa și chior.....fără culoare.... fără decor.
.................................................
Pictaseră în fosfor mov
Ochii-mi vii, de ieri, ca morți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu